Veel gestelde vragen


Veel gestelde vragen

Zorg dat u altijd voor het bestellen de voorwaarden van het retourbeleid heeft gelezen. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling duurt tussen de 1 en 3 werkdagen. 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Houd de Track & Trace code in de gaten welke u per mail opgestuurd heeft gekregen. Mocht het binnen bovenstaand termijn niet zijn ontvangen, stuur ons dan direct een bericht.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?

Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via het contactformulier of e-mailadres. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.

Wat zijn de kosten van retouren?

Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. . Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (zoals etenswaren of gepersonaliseerde artikelen),.Neem contact met ons op als u vragen of twijfels hebt over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor uitverkoop artikelen, aanbiedingen of cadeaubonnen.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren Je kan het artikel alleen retourneren als:

  • De retourtermijn nog niet verstreken is
  • Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
  • Het product nog niet gebruikt is

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay, PayPal  Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus in veilig.

Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?

Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar: ,

Veel gestelde vragen

Zorg dat u altijd voor het bestellen de voorwaarden van het retourbeleid heeft gelezen. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling duurt tussen de 2 en 10 werkdagen. Dit komt omdat sommige producten vanuit ons eigen magazijn wordt verstuurd, en andere direct vanuit onze fulfilment. Het kan dus voorkomen dat je iets langer op je bestelling moet wachten. Dit vinden wij enorm vervelend en daarom ook belangrijk dat je goed op de hoogte bent van de levertijden. 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Houd de Track & Trace code in de gaten welke u per mail opgestuurd heeft gekregen. Zoals hierboven uitgelegd kan het zo zijn dat u iets langer op uw bestelling moet wachten, dit komt omdat wij samenwerken met meerdere opslagplaatsen verspreid over meerdere landen. Mocht het binnen bovenstaand termijn niet zijn ontvangen, stuur ons dan direct een bericht.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?

Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via het contactformulier of e-mailadres. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.

Wat zijn de kosten van retouren?

Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.

Beschadigingen en problemen

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem direct contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en u direct een passende oplossing kunnen aanbieden.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. De kosten kunnen variëren afhankelijk van uw locatie tussen de €6.50 en €20. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen), en persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals schoonheidsproducten). Wij accepteren ook geen retourzendingen van gevaarlijke stoffen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als u vragen of twijfels hebt over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor uitverkoop artikelen, aanbiedingen of cadeaubonnen.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren Je kan het artikel alleen retourneren als:

  • De retourtermijn nog niet verstreken is
  • Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
  • Het product nog niet gebruikt is

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Klarna, Creditcard, Apple Pay, Google Pay & Amex. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus in veilig.

Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?

Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar: info@hondensnacksonline.nl dan helpen we je graag snel verder. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Terugbetalingen

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

dan helpen we je graag snel verder.